Saturday, April 17, 2010

NOOR SURAYA

Tajuk : Biru Ungu Cinta
Terbitan : Creative Enterprise Sdn Bhd
Sinopsis:
Biru itu warna cintamu, Fattah. Warna yang terpancar indah dari penjuru matamu. Dalam diam, aku dapat rasakan cinta yang bersinar, cinta tidak pernah pudar. Hangat dan menyala. Tulus dan bening… Sedangkan ungu itu warna dukaku. Yang membeku di dalam hatiku, yang mengalir dalam jantungku dengan luka yang paling dalam, berdenyut nyilu…menjalar pilu…menjulang lesu.






Tajuk : Keranamu Ain…
Terbitan : Creative Enterprise Sdn Bhd

Sinopsis:
Dia pintar dan kadang-kadang garang tetapi menarik. Dia penyayang dan kadang-kadang terlalu sensitif tetapi pemaaf. Yang pasti, Ain ialah insan dalam dunia dengan gayanya yang tulen. Anggun dalam darjahnya yang tersendiri. Indah dalam peribadinya yang sempurna…







Tajuk : Rindunya Kian Membara
Terbitan : Creative Enterprise Sdn Bhd

Sinopsis:
Cinta itu seumpama serangkai mutiara…kadang-kadang ia putus dan kita perlu mengarangnya sekali lagi. Kadang-kadang ia hilang dan kita harus mencarinya semula…tetapi kadang-kadang kita tidak mungkin menemuinya lagi; walaupun di mana-mana pun. Atau mungkin tiba-tiba kita telah menemui mutiara yang lain pula? Lalu perlukah kita karangkan semula cinta baru itu ditangkai hati kita?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails